WNIOSKI O WYDANIE OPINII I ZAŚWIADCZEŃ
- Zaświadczenia lub opinie bankowe są wydawane na wniosek Klienta składanego na wzorze obowiązującym w Banku. Wzory można pobrać na stronie Banku poniżej niniejszej treści.
- Wniosek o wydanie zaświadczenia lub opinii można złożyć w poniższych formach:
- w formie wniosku pisemnego na wzorze określonym przez Bank (patrz formularze poniżej) w Placówce Banku;
- w formie skanu podpisanego wniosku lub zdjęcia podpisanego wniosku (na odpowiednim formularzu) przesłanego na adres mailowy Banku: zar@zjednoczonybs.pl
- W przypadku złożenia wniosku drogą mailową przez Klienta Banku lub Klienta Banku aktualnie nieposiadającego rachunku w Banku sporządzony dokument zaświadczenia/opinii może być odebrany tylko osobiście w placówce Banku;
- W przypadku złożenia wniosku osobiście w placówce Banku sporządzony dokument zaświadczenia/opinii może być przesłany przez Bank na wskazany przez Klienta adres mail-wy;
UWAGA:
- za wydanie dokumentu zaświadczenia lub opinii pobierana jest przez Bank prowizja według wysokości określonej w Taryfie Opłat i Prowizji obowiązującej w dniu złożenia przez Klienta wniosku.
- prowizja powinna być pobrana w dniu złożenia wniosku, tzn.:
- w przypadku Klienta aktualnie posiadającego rachunek w Banku – Bank pobiera opłatę w chwili przyjmowania wniosku – Klient wyraża na wniosku zgodę na pobranie przez Bank kwoty prowizji z rachunku,
- natomiast w przypadku Klienta, który aktualnie nie posiada rachunku w Banku:
- jeżeli Klient składa wniosek pisemny w placówce Banku dokonuje wpłaty gotówkowej na rzecz prowizji;
- jeżeli składa wniosek w wersji elektronicznej na adres mailowy Banku wówczas należy do wniosku dołączyć potwierdzenie wniesienia opłaty na rzecz prowizji za wydanie dokumentu opinii/zaświadczenia.