Serwis używa pliki cookies!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.

 Zgadzam się
 Zgadzam się
arrow arrow2 arrowsgb biznes czlowiek rolnictwo filtrowanie1 filtrowanie2 ikonkainfo kolkadopinu kwadracik okooutline partnerstwo pin solidnosc stabilnosc tradycja biznes czlowiek rolnictwo linkedin googlep scrollTo phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Wzory Formularzy

WNIOSKI O WYDANIE OPINII I ZAŚWIADCZEŃ

  1. Zaświadczenia lub opinie bankowe są wydawane na wniosek Klienta składanego na wzorze obowiązującym w Banku. Wzory można pobrać na stronie Banku poniżej niniejszej treści.
  2. Wniosek o wydanie zaświadczenia lub opinii można złożyć w poniższych formach:
    1. w formie wniosku pisemnego na wzorze określonym przez Bank (patrz formularze poniżej) w Placówce Banku;
    2. w formie skanu podpisanego wniosku lub zdjęcia podpisanego wniosku (na odpowiednim formularzu) przesłanego na adres mailowy Banku: zar@zjednoczonybs.pl
  3. W przypadku złożenia wniosku drogą mailową przez Klienta Banku lub Klienta Banku aktualnie nieposiadającego rachunku w Banku sporządzony dokument zaświadczenia/opinii może być odebrany tylko osobiście w placówce Banku;
  4. W przypadku złożenia wniosku osobiście w placówce Banku sporządzony dokument zaświadczenia/opinii może być przesłany przez Bank na wskazany przez Klienta adres mail-wy;

UWAGA:

  • za wydanie dokumentu zaświadczenia lub opinii pobierana jest przez Bank prowizja według wysokości określonej w Taryfie Opłat i Prowizji obowiązującej w dniu złożenia przez Klienta wniosku.
  • prowizja powinna być pobrana w dniu złożenia wniosku, tzn.:
    1. w przypadku Klienta aktualnie posiadającego rachunek w  Banku – Bank pobiera opłatę w chwili przyjmowania wniosku – Klient wyraża na wniosku zgodę na pobranie przez Bank kwoty prowizji z rachunku,
    2. natomiast  w przypadku Klienta, który aktualnie nie posiada rachunku w Banku:
  • jeżeli Klient składa wniosek pisemny w placówce Banku dokonuje wpłaty gotówkowej na rzecz prowizji;
  • jeżeli składa wniosek w wersji elektronicznej na adres mailowy Banku wówczas należy do wniosku dołączyć potwierdzenie wniesienia opłaty na rzecz prowizji za wydanie dokumentu opinii/zaświadczenia.