Bankowość Elektroniczna SGB24 stanowi nowoczesne rozwiązanie bankowości internetowej i mobilnej stworzonej z myślą o nowoczesnym kliencie banku – jego indywidualnych potrzebach i preferencjach.
Skorzystaj z nowej bankowości internetowej i mobilnej, która może dostosowywać się do Twoich potrzeb!
W SGB24 klient ma dostęp do bankowości internetowej na wszystkich możliwych urządzeniach, zarówno poprzez komputer, jak i na każdym urządzeniu mobilnym (każdy smartfon/tablet niezależnie od producenta i wersji systemu operacyjnego). SGB24 automatycznie dostosowuje swój wygląd i funkcjonalności do urządzenia, z którego klient korzysta w danym momencie.
W SGB24 użytkownik sam wybiera na pulpicie te miniaplikacje, które najlepiej trafiają w jego potrzeby i preferencje dotyczące produktów i usług, z których korzysta. Ma pełną swobodę samodzielnej zmiany układu pulpitu i sposobu nim zarządzania. W zależności od potrzeb, bez ograniczeń może dodawać i usuwać miniaplikacje, zmieniać ich rozmiar i ułożenie na pulpicie.
Szczegółowe informacje i wskazówki znajdziesz w Przewodniku dla Klienta
Aby zalogować się do usługi Bankowości Internetowej i realizować operacje należy używać tzw. środków dostępu w skład, których zawsze wchodzi Identyfikator ID służący do identyfikacji przy logowaniu do konta internetowego. Jest to niepowtarzalny, nadawany przez Bank składający się z liter i/lub cyfr Identyfikator.
Poza tym do wyboru masz:
Jest aplikacją dedykowaną do urządzeń mobilnych np. smartfon lub tablet, służącą do bezpiecznego uwierzytelniania użytkownika SGB24. Po sparowaniu aplikacji nadajemy własny indywidualny PIN, który będzie służył do logowania do aplikacji mobilnego Tokena SGB. Za pomocą aplikacja będziesz potwierdzać logowanie do systemu bankowego oraz zatwierdzać wcześniej przygotowane w Bankowości Internetowej SGB24 operacje i zlecenia. Każde uwierzytelnienie może być użyte tylko do zatwierdzenia jednej operacji.
Poprzez SMS otrzymasz z Banku pierwsze tymczasowe hasło służące do logowania, oraz do autoryzacji (podpisywania) operacji. Hasło do logowania i do autoryzacji możesz zmienić samodzielnie w usłudze SGB24 w opcji Ustawienia. Podczas autoryzacji dowolnej dyspozycji po wpisaniu hasła stałego zostanie przesłany Kod SMS. To sześciocyfrowy numer służący do logowania i autoryzacji (podpisywania) operacji, jest wysyłany samoczynnie na podany przez Ciebie numer telefonu. Aby podpisać daną operację lub zalogować się należy wpisać ustanowione własne hasło oraz użyć przesłanego przez Bank Kodu SMS.
Uwaga! W przypadku utraty telefonu należy niezwłocznie zastrzec dostęp do usługi zgłaszając ten fakt w oddziale lub dzwoniąc pod numer Call Center 801 34 00 08 oraz 61 647 28 90. Należy pamiętać również, by w przypadku zmiany numeru telefonu zgłosić ten fakt do Banku.
Jest aplikacją dedykowana do urządzeń mobilnych np. smartfon lub tablet, służącą do bezpiecznego uwierzytelniania użytkownika Bankowości Internetowej. Po sparowaniu aplikacji nadajemy własny indywidualny PIN, który będzie służył do logowania. Aplikacja będzie potwierdzać nasze logowanie do systemu bankowego oraz zatwierdzać wcześniej przygotowane operacje i zlecenia. Każde uwierzytelnienie może być użyte tylko do zatwierdzenia jednej operacji.
BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA – PLIKI DO POBRANIA | |
Przewodnik dla Klienta – Nowe SGB24 – obowiązujący od 22.12.2021 | pobierz plik |
Załącznik do Przewodnika dla Klienta – Nowe SGB24 oraz Nowe SGB24 BIZNES: Struktura danych dla importu i eksportu w Usłudze Bankowości Internetowej | pobierz plik |
Przewodnik dla Klienta – Mobilny Token SGB – obowiązujący od 11.04.2021 | pobierz plik |
SGB24 Biznes to nowoczesna bankowość internetowa i mobilna stworzona z myślą o dużych i wymagających klientach firm i korporacji. Dostępna w wybranych Bankach Spółdzielczych SGB i SGB-Banku SA.
Przelew w naszej bankowości wykonasz naprawdę szybko i bezproblemowo. Czeka Cię realizacja wielu przelewów? Z pomocą przyjdą Ci paczki przelewów i wygodny import plików z przelewami.
Ustawienia użytkowników
Dowiedz się, jak dużo możesz ustawić w SGB24 Biznes według swoich preferencji! Czeka Cię wiele opcji: uprawnienia użytkowników, zmiana hasła, dane firmy, ustawienia importu i eksportu, kanały dostępu do systemu, rejestr zdarzeń, rachunek domyślny, filtrowanie adresów IP.
Token SGB jest aplikacją mobilną wykorzystująca certyfikaty niekwalifikowane jednocześnie spełniając wszelkie obowiązki jakie nakłada na banki dyrektywa PSD2. Rozwiązanie to dedykowane jest dla klientów indywidualnych oraz małych i większych przedsiębiorstw. Zaprojektowany schemat działania aplikacji czyni je bezpiecznym i wygodnym środkiem dostępu w Usługach Bankowości Elektronicznej, wykorzystującym powiadomienia autoryzujące push z krótkim tytułem zleconej operacji. Aplikacja Tokena SGB przeznaczona jest dla urządzeń opartych na systemach Android oraz iOS, dostępna do pobrania w Sklepach Play oraz App Store.
Aplikacja Token SGB będzie prawidłowo działała na wskazanych platformach mobilnych: