W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej “Polityce Cookies”.
Jakie czynności możesz wykonać poprzez naszą Infolinię?
Konsultanci Infolinii SGB są dostępni 24/7 i służą pomocą oraz odpowiedziami na pytania pod numerami telefonów:
800 888 888 (bezpłatny dla połączeń krajowych)
61 647 28 46 (z zagranicy, opłata zgodna z taryfą operatora).
Dodatkowo, można skontaktować się z nimi również poprzez adres e-mail: call.center@sgb.pl.
Na Infolinii SGB załatwisz sprawy związane z :
bankowością mobilną, m.in. aplikacja mobilna SGB Mobile, usługa BLIK, portfele cyfrowe: Google Pay, Apple Pay, Fifbit Pay i GarminPay,
kartami płatniczymi, m.in. płatności kartami, 3D-Secure, PIN przez SMS, zatrzymanie karty w bankomacie, problem z wypłatą gotówki,
bankowością internetową SGB24/SGB24 Biznes, m.in. logowanie, Token SGB, autoryzacja przez SMS, blokowanie/odblokowanie dostępu, konfiguracja bankowości internetowej, wsparcie w jej obsłudze i rozwiązywanie zgłoszonych nieprawidłowości,
trwałym nośnikiem – Moje dokumenty SGB,
informacjami o promocjach,
informacjami o lokalizacjach placówek i bankomatów SGB.