Sprawdź co potrafi aplikacja SGB Mobile!
Active
Active to usługa dla użytkowników urządzeń marki Garmin. Dzięki połączeniu SGB Mobile z Garmin Connect, możesz sprawdzić w naszej aplikacji swoje dane dotyczące aktywności sportowej oraz kondycji – kroki, przebyty dystans, intensywny trening, spalone kalorie, tętno, saturację, sen.
Aby włączyć usługę zaloguj się do SGB Mobile, z dolnego menu wybierz PRODUKTY, na liście znajdź Active i połącz z Garmin Connect. Usługę możesz w każdej chwili wyłączyć. Cały proces, krok po kroku, pokazaliśmy w przewodniku po aplikacji >> TU
Po uruchomieniu Active zobaczysz między innymi informacje o liczbie kroków zrobionych danego dnia, spalonych kaloriach i przebytym dystansie.
Autopay
To automatyczne opłaty za autostrady. Wystarczy, że Klient jednorazowo wprowadzi dane swojego pojazdu do SGB Mobile by swobodnie poruszać się po autostradzie. Jest to darmowa usługa, tzn. użytkownik nie ponosi żadnych dodatkowych opłat za przejazd autostradami. Na specjalnie oznaczonych bramkach system, po rozpoznaniu auta pobierze automatycznie opłatę z rachunku Klienta oraz umożliwi dalsze podróżowanie bez zatrzymywania się i stania w długich kolejkach.
Dostęp do rachunku kiedy chcesz
W aplikacji sprawdzisz stan konta (dla Twoich rachunków osobisty, oszczędnościowych, walutowych oraz wszystkich kart), historię wydatków i wpływów oraz szczegółowe informacje o koncie.
Przelewy w dowolnym momencie
Łatwo i bezpiecznie zrealizujesz przelew – za pomocą smartfona lub tabletu. Nie odkładaj płatności na później – parę kliknięć i masz je z głowy.
Portfele cyfrowe i BLIK
W SGB Mobile szybko aktywujesz usługę i BLIK oraz dodasz swoją kartę do portfela cyfrowego Google Pay lub Apple Pay. Płać mobilnie tak jak Ci najwygodniej. W aplikacji masz kontrolę nad swoimi kartami, możesz je zablokować w portfelach cyfrowych na wszystkich urządzeniach mobilnych. Ta usługa to bezpieczeństwo i ogromna wygoda w jednym.
Zarządzanie subskrypcjami
To zupełnie nowa usługa, dzięki której możesz w jednym miejscu sprawdzić, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest Twoja karta płatnicza SGB oraz możesz zablokować pobieranie środków z kasty przez sklep internetowy. Nowa funkcjonalność to również śledzenie na bieżąco do jakich abonamentów subskrypcyjnych dodałeś kartę SGB oraz możliwość zablokowania w prosty sposób kolejnej płatności, np. za serwis streamingowy.
Korzystaj z dobrze zaprojektowanej aplikacji mobilnej
SGB Mobile jest przejrzysta, funkcjonalna i po prostu ładna. Ogromną wagę przywiązujemy do bezpieczeństwa, dlatego aplikacja posiada szereg zabezpieczeń, a płatności i dyspozycje potwierdzasz bezpiecznymi metodami autoryzacji. Znajdziesz w niej wszystko, czego potrzebujesz do codziennego bankowania.
W zależności od tego, z jakiego smartfona korzystasz, wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:
Aby korzystać z aplikacji SGB Mobile należy ją jednorazowo aktywować i uwierzytelnić się. Nie jest to trudne, a aplikacja krok po kroku prowadzi przez cały proces. Aktywacji można dokonać na dwa sposoby: poprzez Bankowość Internetową lub za pomocą Call Center (połączenie przez aplikację). W przypadku aktywacji przez Bankowość Internetową w aplikacji udostępnione zostaną wszystkie produkty, które widoczne są w Bankowości Internetowej. W przypadku aktywacji przez Call Center w aplikacji udostępnione zostaną tylko karty.
Klienci, którzy posiadają już rachunek ROR w naszym Banku i chcieliby skorzystać z aplikacji mobilnej, mogą to uczynić poprzez przyciski: “Aktywuj aplikację przez Bankowość Internetową” lub “Aktywuj aplikację przez kontakt z Call Center”, wyświetlające się na pierwszym ekranie po zainstalowaniu aplikacji SGB Mobile.
Aby dowiedzieć się więcej – pobierz przewodnik po naszej nowej aplikacji mobilnej SGB Mobile >> TUTAJ
Nowa aplikacja SGB Mobile posiada praktyczny, uniwersalny i intuicyjny interfejs, przyjazny dla Klientów i gwarantujący im pełne bezpieczeństwo. SGB Mobile jest bankowością mobilną, która spełnia wszystkie standardy rynkowe, a jednocześnie jest dopasowany do potrzeb naszych Klientów.
Ogromną wagę przywiązujemy do bezpieczeństwa, dlatego aplikacja posiada szereg zabezpieczeń, a płatności i dyspozycje potwierdzane są bezpiecznymi metodami autoryzacji:
1. Dostęp do aplikacji chroniony jest przez PIN, a dodatkowe zabezpieczenie stanowi możliwość odblokowania jej za pomocą biometrii. Aplikacja blokowana jest po 3-krotnej nieskutecznej próbie jej odblokowania.
2. W trakcie korzystania z aplikacji, komunikacja pomiędzy zaufanym urządzeniem mobilnym, a serwerem Banku jest szyfrowana protokołem SSL, z zastosowaniem certyfikatu wystawionego i uwierzytelnionego dla serwera bankowego.
3. W przypadku utraty urządzenia, na którym zainstalowana jest aplikacja lub jego nieuprawnionego użycia, Klient ma możliwość zablokowania dostępu do aplikacji telefonicznie przez całą dobę, 7 dni w tygodniu pod bezpłatnym numerem Infolinii: 800 888 888.
4. Bank stale monitoruje przebieg transakcji dokonywanych za pośrednictwem aplikacji i może czasowo ograniczyć lub zablokować dostęp do aplikacji w uzasadnionych przypadkach związanych z bezpieczeństwem, tj.:
a) uzyskanie informacji w tym podejrzenia, iż dyspozycje w aplikacji składane są przez osoby nieuprawnione,
b) zagrożenie przechwyceniem danych dostępowych przez złośliwe oprogramowanie,
c) wykorzystywanie danych dostępowych przez oprogramowanie automatycznie logujące się z dużą częstotliwością,
d) wykorzystywanie systemów lub rachunków w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa,
e) wykonywanie działań mogących zagrażać bezpieczeństwu systemu i danych w nim przetwarzanych.
W celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa korzystania aplikacji SGB Mobile, Użytkownik powinien przestrzegać następujących zasad bezpieczeństwa:
1. Używać aplikacji pochodzącej z wiarygodnego źródła – wyłącznie ze sklepów Google Play oraz App Store.
2. Zapewnić ochronę urządzenia mobilnego przy pomocy kodu odblokowującego ekran oraz programu antywirusowego.
3. Nie otwierać na urządzeniu mobilnym wiadomości e–mail, załączników do e-mail i linków do stron WWW, pochodzących z nieznanych źródeł i od nieznanych osób.
4. W przypadku ewentualnej utraty urządzenia, na którym zainstalowana jest aplikacja lub jego nieuprawnionego użycia, niezwłocznie zgłosić ten fakt w placówce banku lub pod bezpłatnym numerem Infolinii: 800 888 888
Jak korzystać z BLIKA w SGB Mobile
Sprawdź, co możesz zrobić z głównego pulpitu, zaraz po zalogowaniu się do aplikacji
Zobacz jak łatwo zrobić przelew w SGB Mobile
Poznaj dostępne w Zjednoczonym Banku Spółdzielczym usługi umożliwiające dokonywanie transakcji za pośrednictwem urządzeń mobilnych:
Więcej na ten temat znajdziesz >> TU